Michka Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Har så vondt på høyre siden når eg sitter, merker lite eller ingenting til det ellers.. Men sitter eg lenger enn 10 minutter så begynner det.. Både på fremsiden og baksiden, samme stedet... Litt brennende vond følelse, til tider veldig vondt, men det sitter på utsiden og ikkje inni kroppen på en måte.. Hmm, litt klønete forklart kanskje :-) Lurer på om det kan være en låsning i en muskel mellom to ribbein, men takker for erfaringer hvis noen har..!
tabX Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Oooooh yeas, tro du meg!! Dette skyldes at barnet ligger på den siden å presser. De fleste organene sitter på høyresiden, så når du sitter blir det meeeget trangt.
Michka Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Hmm, så det er det som er forklaringen ja.. Da var de 300 kronene hos kiropraktoren bortkasta :-) Trodde kanskje deet var noe muskulært.. Men what to do liksom? Sitter jo stort sett hele dagen på jobben, pluss nesten en time hver vei på bussen.. Er ganske smertefullt til tider..
tabX Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Er nok ikke mye å gjøre med det desverre, bebisen bestemmer vettu:) Han ligger der han har tenkt å ligge, samme hva du synes:) I forrige svangerskap hadde jeg ikke dette problemet i det hele tatt, men denne gangen så har han ligget på høyre siden heeele tiden.. Klarer ikke å sitte over lengre tid jeg.. Kan ikke sitte i bil lenger enn max 15 minutter!!
Ned 20,4kg.. Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Hei. Her hos meg hjelper det med en vanlig sofapute i ryggen. Slik at jeg får skjøvet magen frem så den lille ikke klemmer. Hjelper på meg, men vi er jo alle forskjellige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå