bruse Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Har akkurat begynt å bruke linser, lurer på om jeg skal ha sånn abbonement på brilleland eller om jeg skal bestille selv fra nettet. Bruker iWear DD Supreme (samme på begge øyner, og ganske standard linser, ikke sterke). Noen som bestiller på nett? Hvor? Hvor mye koster det? I abbonementet betaler man vel en del ekstra for kontroller og gratis bytte og sånnt. Litt usikker på hvor nødvendig det er...
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg bestiller her: http://www.shopping4net.com/no/Kontaktlinser.htm
bruse Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Men jeg finner ikke det merket som optikeren anbefalte (det eneste jeg har prøvd). Kan jeg like gjerne bestille et annet merke? Vet ikke hva jeg skal se etter i så fall...
2 små orkaner Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Bestiller bare linser på nett. Er mye billigere for meg. Er ikke alle linser som det kan betale seg for, men du kan jo foreta en prissjekk. Minuset ved å bestille linser på nett er at man må huske en gang i blant å få øyne sjekket hos en optiker. Men ellers synes jeg der er mange flere fordele ved å bestille på nett. Men skal si at jeg har hatt linser i 16 år så jeg er ganske erfaren. I starten da jeg brukte linser synes jeg det var en fordel å ha et abonnement så jeg altid kunne få hjelp og veiledning. Pluss at jeg hadde månedslinser og titt ødelagte dem. Fikk da nye linser gratis. Her kan du bestille linser på nett: www.lensway.no www.yourlenses.no www.lenson.no
2 små orkaner Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 De linser som heter Clear 1-day skulle være de samme som det merke din optiker anbefaler. Dem kan du i hvertfall få hos Lensway.
Prinsemammaen Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Det aller billigste stedet jeg har funnet er www.discountcontactlenses.com God service er det også, og så får man dem ganske kjapt i posten!
bruse Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 hm.. ok, det kan hende. Men dette syns jeg var litt rart. Sjekka prisen på clear 1-day hos lensway. Og de koster 232kr for en pakke på 30 stk. Trenger jo 60 linser i mnd (regner med det er 30 stk og ikke 30 par..?). Da blir det jo 464kr i mnd. Sjekka prisutregneren på brilleland sine sider og der står det at uten abbonnement blir det 210 kr i mnd. (Med abb er det noe dyrere) Det kan jo ikke være så mye billigere å kjøpe i brilleland butikkene enn på nett? Har jeg misforstått noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå