jentebanden Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Har med ringen på jobb i dag, det var ei som ville prøve den. Til nå har 5 prøvd, ei skal bestille og en skal kjøpe i bursdagsgave til kona. Hehe, dette er jo morsomt jo!
Sivalur Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hehe, så kult! (men hadde kanskje blitt litt fornærma om jeg fikk rockering i bursdagsgave av samboeren min altså....)
jentebanden Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg sa det til han jeg også, men det brydde han seg fint lite om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå