Gå til innhold

Herregud, jeg glemte bursdagen til sambo idag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har bursdag idag, 28år.. =)

Mini har holdt oss våkne i natt, så var litt i koma på morgenkvisten..

5 min etter at sambo dro på jobb, kom jeg på det.. han har jo bursdag!! Snakket jo om det igår kveld, og skal feire på lørdag. Ser han ikke før 20.30 ikveld, så skulle ikke ha noe spesielt idag..

Og så får jeg ikke tak i han, da han er på møte!

Distre ja!!! Ammer ikke lenger, så kan ikke skylde på det heller.. uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere begge var mye våkne i natt så er det fort gjort å bli litt distre da. Kan du ikke sende en hyggelig sms til han og så ringer du litt senere når han er ferdig i møte? Hvis du ikke har kjøpt gave enda er det på tide nå... :) Evt kan du bestille blomster som leveres på jobben (hvis han ikke synes det er for flaut da).

Skrevet

DEt går så fint så fint!!!!

Det fine er at han helt sikkert glemte det selv også, om dere var våkne hele natten.... sannheten er at det er vi jenter som håper på digre overraskelser, ikke mennene våre :-)

Skrevet

hehe, pratet med han nå.. Hadde glemt det han også.. Sendte han en koselig sms, så ringte han meg opp.. =)

Blir ikke noe gave på han, da vi er i minus denne mnd.. Skal heller gå ut og feire min og hans bursdag senere.. Barnefri med romantisk middag ute og kos hjemme =)

Skrevet

der ser du, det gikk så fint! Hurra for kjæresten din!!!

Skrevet

har du ikke et sløyfebånd å knyte rundt livet???

'(tro meg, perfekt gave når man har dårlig råd, og ellers..)

Skrevet

Tante rød er på besøk.. snufs ;)

Skrevet

Gratulerer så mye til samboeren din. Bestefaren til sambo blir 60 år eldre enn samboeren din i dag. Og gubben går rundt i håpet om at jeg skal føde i løpet av dagen. Ser dårlig ut ennå da.

Skrevet

Når har du termin da ? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...