Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 nå har ømheten i puppene blitt borte.. skjønner ingenting jeg.... dette går vel til ................ igjen:( har bare hatt ømme bryster som symptomer og nå er di borte vekk.... skal heldigvis på ul i morgen men jeg gru gleder meg... er så redd for at d ikke er noe liv... å d er så lenge å vente... hehe utålmodig, jepp har 2 sa bak meg og jeg orker ikke mer nå.... er idag 10+2
Nina_J Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Mine bryster er heller ikke ømme hver dag. Det kommer og går. Det finnes jo ingen fasit på hvilke symptomer man skal ha og hvordan de oppfører seg heller, siden alle svangerskap er ulike. Blir spennende på ul da! Jeg er sikker på det går bra
Nina_J Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Du må fortelle hva du så på ultralyden i morgen da!
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Hei hei. Sniker fra 3 tri, og ville bare si at jeg mistet også symptomene i de ukene der. Skrev om det her inne og fikk mange svar tilbake om at flere opplevde dette.Så jeg antar det ikke er unormalt. Lykke til på UL.
LabbogLine Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Ikke bekymre deg håper-så-sterkt! For det første er det normalt at symptomer svinger litt fra dag til dag, er mange her inne som skriver at de opplever det. For det andre sa gynekologen min at hormonnivået stiger og stiger for så å flate ut, og da er det normalt at symptomene forsvinner litt visstnok. Jeg har hatt forsvinnende symptomer ihvertfall 3 ganger (både tretthet og ømme pupper ble mindre fremtredende), men var på ul senest igår, og alt var bare fint. Er bare i uke 6 jeg da, men likevel. Dette er helt normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå