Gå til innhold

haster jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn har kastet opp en gang i natt. ikke feber eller noe. virker helt fin. hva hadde dere gjort! sendt han i barnehagen eller hatt han hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han ikke har feber og virker helt fin, hadde jeg sendt han i barnehagen

Skrevet

Stol på deg selv. Jeg hadde valgt barnehage. Og gitt beskjed til de der, og sørget for de har tlfnr.

Skrevet

de har tlf nr, ogj eg har sagt i fra på skolen slik at jeg er tilgjenglig... vi er hjemme enda.

Han hoster en del så jeg frykter bronkitt. men er ikke sikker... Men han er helt fin form. Han har astma så det kan bare være at deter veldig kaldt ute som gjør at han hoster en del...

Skrevet

barn har karantene fra barnehagen 48 timer etter siste gang dem har kastet opp. slik det er her vertfall!

Skrevet

Alt høres ok ut. Send han i barnehagen du.

Skrevet

Hadde nok holdt han hjemme. Pleier ikke å være populært å komme med barn som har kastet opp.

Skrevet

da gjør jeg det.... takk alle sammen

Skrevet

man trenger ikke ha feber for å ha oppkastsyke,eller begynnende oppkastsyke da..

er liksom sånn det skjer at "dine" barn blir syke når foreldre kun tenker på om barnet har feber eller ikke,skal d liksom ikke ha noe å si det da at barnet faktisk kan smitte hele bhg å ansatte?

om barnet kaster opp i bhg er d uungåelig at andre blir syke!

Så jeg hadde tenkt litt lengre enn bare mitt eget barn å hatt h*n hjemme,dessuten har barnet godt av en eller 2 dager hjemme om det ikke er bra,hvertfall en dag å se det ann om det kaster opp mere..

Skrevet

skriver under på schnappi sin! 48timer folkens. Hvertfall24!! Er ikke godt å vite hvorfor de kaster opp, hvis du VET at det var noe mat som h*n reagerte på f eks satte i halsen så du vet det ikke er oppkastsjuke så er det greit nok. Men vi må prøve å klare å tenke på alle de andre i barnehagen også!!

Skrevet

Hadde holdt barnet mitt hjemme om det hadde kastet opp på natta. Man blir utmattet av oppkast og kanskje en dag hjemme i ro og fred hadde vært godt for barnet:-)

I tillegg hadde jeg ikke utsatt hele avdelingen for å få det samme om det skulle være smittsomt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...