Gå til innhold

ultralyd i dag folkens!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

tenk i dag skal e få se gulle mitt en gang til , e kan ikke forestill kosn den ser ut no , e va på ul i uke 12 å da e d jo bare stubber til bein å hender å et trill rundt hode.. hihi ..

 

men i dag kan e kanskje vær så heldig å se ansiktstrekk??

se at den rør årntli på se, ligg å kosa c i mamma sin mage:)

 

guuuri e gleeeda me så! ..

 

åj , alt ble på dialekt , gidder ikke skrive alt om igjen .. unnskyld

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! Jeg skal også på ul i dag. Både gruer og gleder meg.Håper alt er som det skal med den lille.

 

Hvor langt er du på vei ? Jeg er 18+5 i dag, og har legetermin 6. september.

 

Sa de at du var 12 uker da du var der sist ?. Har selv vært på ul i uke 12 og da var ungen ferdig, og sprella som bare det.

 

Lykke til i dag. Krysser fingre og tær for at vi får en fin opplevelse, og at bebisene våre har det bra.

Skrevet

Så spennende! Er så arti å se babyen på UL, kanskje få vite kjønn og få bekreftelse på at alt er i orden med den lille. Selv er jeg bare 12+2 så er noen uker å vente for mitt vedkommende...

 

Kos deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...