*min lille sin!* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 tenk i dag skal e få se gulle mitt en gang til , e kan ikke forestill kosn den ser ut no , e va på ul i uke 12 å da e d jo bare stubber til bein å hender å et trill rundt hode.. hihi .. men i dag kan e kanskje vær så heldig å se ansiktstrekk?? se at den rør årntli på se, ligg å kosa c i mamma sin mage:) guuuri e gleeeda me så! .. åj , alt ble på dialekt , gidder ikke skrive alt om igjen .. unnskyld
Pusur_mor Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hei ! Jeg skal også på ul i dag. Både gruer og gleder meg.Håper alt er som det skal med den lille. Hvor langt er du på vei ? Jeg er 18+5 i dag, og har legetermin 6. september. Sa de at du var 12 uker da du var der sist ?. Har selv vært på ul i uke 12 og da var ungen ferdig, og sprella som bare det. Lykke til i dag. Krysser fingre og tær for at vi får en fin opplevelse, og at bebisene våre har det bra.
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Så spennende! Er så arti å se babyen på UL, kanskje få vite kjønn og få bekreftelse på at alt er i orden med den lille. Selv er jeg bare 12+2 så er noen uker å vente for mitt vedkommende... Kos deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå