Gå til innhold

Uke 27 idag. Blir tiden fremover lang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden har gått så utrolig fort hittil og jeg nærmer meg 3. trimester som førstegangs. I forrige uke ble jeg 50 % sykmeldt og fikk plutselig mer tid til å tenke og det slo meg at det er jo en god stund igjen til termin 10.juli.

Dere som har en fra før, hvordan syns dere 3.trimester gikk i forhold til 2.trimester? Ble ukene lange etterhvert som kroppen ble tung?

Akkurat nå føles det som en evighet til den lille kommer...

Gleder meg sånn :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vel at 3. trimerster går fort jeg, Da er det jo en begynner å planlegge til den lille for alvor og plutselig så står termin datoen rett foran døren,men der er vi vel alle forskjellige. Det eneste er når en kommer veldig tett opptil termin,begynte det å bli lange dager,for en vil så gjerne holde den lille i armene.

Skrevet

Første del av siste trimester gikk ganske greit for min del, som nevnt over så blir det masse planlegging til den lille kommer, det er liksom da alvoret starter på en måte, slik var det ihvertfall for meg:) Men så.. 5 uker igjen, stor og tung i kroppen og så begynner tiden å gå saktere.. jeg merket at den siste månten føltes som en evighet, men det gjorde ingenting da resultaten låg i armene mine for første gang:))

Skrevet

Vi som er førstegangs har nok ikke like mye å henge fingra i som de som har en fra før, som skal underholdes underveis.. :)

Jeg er nå i uke 33, og tiden går sååååå treigt!!! Og det har den gjort hele veien...

Men fy søren så fort tiden har gått!!!! ;) Nå er jeg snart 34 uker på vei allerede!

Du skjønner vel hva jeg mener... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...