Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Da sniker jeg meg inn, og nå hører jeg til her:) Etter langt om lenge på 2. trim, så kan eg endelig ta fatt på siste etappe i svangerskapet, og jeg får håpe tiden her på 3. trim går fortere enn tiden på 2. trim:)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Vælkømmin...Og JA,det går nok myyyye fortere... For meg føltes 2.trim som en hel evighet og mer... Her har jeg liksom ikke vært så lenge,og nå er jeg snart ferdig alt...
Grateful mom Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Syns dette også tar eeeeviglang tid jeg.... 7 weeks to go!! Men - det går fortere enn 2. tri..
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 ok synes alt fra 80 til 60 gikk dø tregt,men fytti og ting tok seg opp etter det,nå er jeg snart fødeklar og synes det var igår jeg satt å klagde over 78 dager igjen..
Christoffer i magen Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Kommer med deg inn hit jeg også. Vi har termin samme dag....
mamica Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Vi har termin samme dag:) Flyttet også hit i dag:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk for alle velkomt hilsnene:) Christoffer i magen og Mamica: Så artig at vi har termin samme dag da:) Må følge hverandre da, og dele erfaringer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå