Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Mannen min har fått tilbud om en jobb han var på intervju på :-) blir et lønnshopp på minst 30 kr timen. yay vi trenger det virkelig. Pluss han mistrives i jobben han er i nå så blir deilig for han å bytte. SÅ glad på hans vegne. Og så er det bursdagen hans så moro at han fikk beskjed i dag
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #3 Skrevet 22. juli 2009 Så bra da:) Alltid deilig med slike beskjeder. Vi fikk noe liknende for 3 år siden, da gikk mannen min i en jobb han vantrivdes i, i tillegg var lønna egentlig bare symbolsk. Nå har han utbetalt omtrent det dobbelte på en god måned kontra en laber månde der han jobbet før. Sånn i det vanlige har han nok en 8-9 000 kr mer utbetalt nå enn da:) Grattis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå