Gå til innhold

Perfekt start på dagen......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har fått tilbud om en jobb han var på intervju på :-)

 

blir et lønnshopp på minst 30 kr timen. yay vi trenger det virkelig.

 

Pluss han mistrives i jobben han er i nå så blir deilig for han å bytte.

 

SÅ glad på hans vegne.

 

Og så er det bursdagen hans så moro at han fikk beskjed i dag

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da:) Alltid deilig med slike beskjeder. Vi fikk noe liknende for 3 år siden, da gikk mannen min i en jobb han vantrivdes i, i tillegg var lønna egentlig bare symbolsk. Nå har han utbetalt omtrent det dobbelte på en god måned kontra en laber månde der han jobbet før. Sånn i det vanlige har han nok en 8-9 000 kr mer utbetalt nå enn da:)

 

Grattis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...