Gå til innhold

Fy &%¤)?) for en natt (syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

e syk sist tirsdag. Var på legevakta tidlig lørdags morgen da jeg var sikker på å ha fått hals/lungebetendelse. Men nei da, virus på stemmebåndet og luftveisinfeksjon. Det vanlige svaret: Gå hjem ta paracet og drikk rikelig. Æsj - sist jeg fikk det svaret på legevakta endte det med 4 dager på isolat på sykehuset:( Var så dum å gå på jobb i går (den forbaska samvittigheten). Var ikke særlig i form da jeg la meg i 10 tiden i gårkveld, og våknet halv 1 av en sinsyk øreverk, først i det ene øret og nå i begge. Går snart på veggene. Har sittet i sofaen å syntes synd på meg selv siden da. Bare venter å at egesenteret sa å

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Bare venter å at egesenteret sa å".....

Ja helt enig...Trur du trenger litt søvn ja ;0)

Skrevet

he he, grrrrr. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Pcen klikka når jeg skrev, trodde ikke en gang noe ble lagret.

Skrevet

Det jeg prøvde å få med på slutten var at jeg nå bare venter på at legesenteret skal åpne. Å viss jeg ikke får noe for ørene så kommer jeg til å klikke. Hele kroppen verker og har sånn vannvittig gangsperr i magen av all hostinga at jeg gruer for hvert host som lurer seg frem:(

Skrevet

Hmm,de må jo gi deg noe for det da,om det blir altfor plagsomt..

Håper for din skyld det ihvertfall...

Skrevet

Har eit inntrykk av at legevakt-ordninga ikkje akkurat fungerar optimalt for tida....om å gjere å sende folk heimatt så fort som råd, friske eller ei.

Håpar at du får god hjelp denne gongen da! God betring!

Skrevet

Huff, ikke noe godt å være syk... Men er det virus så er det virus - og da er det dessverre ikke så mye mer å gjøre enn å ta tiden til hjelp...... Harde ord, men sant.. Har nok ingenting med at legevakten vil sende folk hjem fortest mulig, men det stemmer at leger generellt er blitt mye mer restriktiv med å gi antibiotika og folk derfor opplever at "de ikke får hjelp"... God bedring, håper du føler deg bedre snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...