zethaline Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Noen som har tenkt seg på ferie med 3-4 mnd gml baby,isåfall hvor har dere tenkt å dra? Eller de som har vært på ferie med småbarn,hvor reiste dere?
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Vi har tenkt (hvis det er en kolikkfri unge og det passer seg) og dra til tromsø i sommer en tur.Sambo kommer derifra så vi tenkte vi må dra opp dit på høfflighetsvisitt...
Nå kommer nr. tre Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Med første så reiste vi til Thailand (ca. 6 mnd) Nummer to dro vi til Kreta, og nå blir det vel en tur til Dubai, men h*n blir bare 3-4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå