Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei.. flytter til moss i juli... med samboer og knerten på 15 mnd. Noen unge mødre fra moss???
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 er ikke fra moss men råde, ligger ikke så veldig langt unna =)
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Vi er fra moss=) Bodd her hele livet hehe=)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Vi er fra moss Har en gutt på snart 4 mnd! Hvor i Moss skal dere flytte hen da?
miimil Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Hei Bor i Sarpsborg, men er mye i Moss fordi samboern jobber der. Noen som har lyst å trille tur en dag?=) Har en gutt på 20mnd=) Er nettopp flyttet hit fra nordnorge, så det er kjempe gøy å møte andre med barn
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 mimil hvor i moss pleier du å være da? vi bor ca 10minutter unna sentrum=)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Vi flytter til krapfoss 1.juni... jeg kjenner ingen i moss, så hadde vært veldig kos å bli kjent med noen da=) hvis noen er intr så er mail adr mi chrizzy_88@hotm...... msn min er nede, men om noen vil sende en mail så hadde det vært kos.. karnsje møtes en gang?? hva med et treff??
Glad_mor_85 Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Bor i larkollen, rygge med sønn på snart 3 år, flytter snart til Råde tror vi, og har en til i magen;0) kjenner flest fra Fr.stad med barn jeg da.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Christina19 & Lille Tony, jeg har lagt dere til på msn Skal sende deg en mail Jeej
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå