Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er, selv om jeg egentlig ikke burde =)

Skrevet

Er her jeg... Er alt for våken til å legge meg!

Skrevet

Burde jo selvfølgelig ha lagt meg...

Skrevet

jeg er potte tett i nesa, hodet og verker i kroppen, får ikke sove.. har visst starten på bihulebetennelse, klarer ikke bøye hue ned, presser over bihulene..

Skrevet

Godt det ikke bare er meg da :) vi har akkurat kommet hjem fra oppussingshelvete og jeg er egentlig dritt sliten men får absolutt ikke sove *sukk*

Skrevet

Usja,, bihulebetennelse er bare dritten! Masse god bedring mamma og marken :)

Skrevet

Kom på msn da snuppi:)

Skrevet

er her jeg også=)

Skrevet

Sitter bare og bekymrer meg for mini jeg... :(

Har fått bronkitt han, og jeg er redd jeg ikke skal våkne om han får ei hostekule... :(

Gjør jo sikkert det men...

Skrevet

jeg sveiper innom. er på jobb.

Skrevet

Å uff da carta,, slik er jeg når tuppa er syk også, livredd for at hun skal slutte å puste bare hun er tett i nesen hehe :) vi mammaer er litt fjåsete til tider.. Du hadde nok våknet om han hadde begynt å hoste tenker jeg :)

Skrevet

Er her ...brist i ribbe ben så vondt og dermed 0 søvn ...å ligge å høre mannen snorke ehhh nei takk ;) så da er PC god å ha.

Skrevet

Jeg er her også!

Går det bra med oppussingen? :-)

Skrevet

he he... helt ok egentlig. hvis det ikke kommer noen alarmer skal jeg sitte her og glo til 0330

Skrevet

Bristet ribbein ja,, hørtes ikke godt ut :-S bristet halebeinet etter fødsel og det var helt jævelig husker jeg..

Moners:

Det går fint, har fått gjort masse i dag, men som sagt, var ikke hjemme før klokken et ca :) er utslitt hehe..

Skrevet

Jeg har slengt på Lange flate ballær på film og nyser i kapp med pulsen min:p

Treeeeeeeeeeeeeeenger søvn:p

Skrevet

Er du hjelpepleier eller sykepleier? Hørtes ut som jobben til veninna mi nemlig :) hun jobber også netter og sitter bare å venter sånn..

Skrevet

Er nok en smule hønemor her jah... Men det er helt greit. :)

Får så vondt i mamma-hjertet mitt når lille klumpen min er syk! Jeg tror jo også at jeg hadde våknet da...men... uff! liker ikke at han er syk altså. I helga satt faktisk gubben oppe halve natta fordi han var så surklete, men nå skal han på jobb om tre og en halv time, så da må han nesten få sove gitt! Men må jo sove litt jeg og dah...

Mini ligger i senga mi da. Så jeg er egentlig rimelig sikker på at jeg merker det om det er noe!

Skrevet

jupp. hjemmesykepleien..... vært aktiv fram til nå.

Skrevet

Jepp er her jeg

Skrevet

Bihuler er ikke festlige ass! Kjør på med nesedråper! (det har du sikkert gjort alt men...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...