TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Ikke smerter, bare selskapssyk, og er våken store deler av natta. En venninne som sliter...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 pupp, samsoving. eller som søtreren min sa en gang "kan du ikke bare gi den ungen litt sovemedisin da?" hehe
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Hun har prøvd begge deler... men takk:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 trille tur? varmt bad? synge sang? hvor gammel er babyen? kansje babyen får en tann?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 hun er bare 2mnd..snart... så tviler på at det er tann påvei.. Får be henne lete fram sangstemmen sin... :-)
ScaryMama Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 De fleste babyer på 2 måneder våkner flere ganger i løpet av natten!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 sang er lurt. og finne fram en brukt genser eller noe om mor akkurat har dursjet. om og gjøre og lukte mest mulig mor for mor = trygghet. også ikke prøv en milion ting. for da blir det bare kaos. småen er sikkert overtrøtt og sliter med og finne roen. huff, jeg kjenner meg så godt igjen. småen er også helti idiot på sovingen
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Svøpe henne stramt inn i et helseteppe,de liker og ligge trangt,minner de om når de lå inne i magen.Jeg gjorde dette med min sønn og det funka kjempe bra .Han har sovet hele natten fra han var 1 uke gammel.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Tror det må bli pupp og samsoving ja. Det er ingen vits å prøve å innføre vaner på en baby før de er minst 3 mnd gamle. De er ikke mottakelige for det før den tid. Bare å vente )
MegOgAlleMine Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Pass på at den får i seg nok mat gjennom hele dagen, f.eks hver tredje time. Også viktig med nok nærkontakt gjennom hele dagen, samt søvn. Ha en kveldsstell med vask , pyjamas og mat.Legg babyen våken i senga, pakk godt rundt og ta kvelden.. Vi har gjort det samme med minste her siden fødsel, og det virker her. jeg har stor tro på rutiner, i visse tilfeller. Men ikke fanatisk Vi har tatt av ene siden på sprinkelsenga og dytta senga vår helt inntil, slik at avstanden ikke er så stor. Babyen er nå 3 månender og sover fra ca 22.30 til rundt 07.00. Er kjempe fornøyd med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå