Gå til innhold

alle med termin 29 april!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skriv dere på her da, så ser vi hvor mange av oss som får på termindagen, eller går over:P

morro å se da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også termin 29.april! Kun 3 uker igjen nå jenter :)

Var hos jordmor i dag, og hodet har ikke helt festet seg, men han har borret seg langt nedover visstnok. Spennende...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har heldigvis festa seg nå:)

begynner å bli veeeeeldig lei av denna magen nå ja:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også UL-termin 29. april. Skal føde på SUS, Fødeloftet. Hodet har vært festet i flere uker, jeg har masse modningstegn og konstante kynnere, så nå går jeg her og venter. Storebror kom 4 uker før termindato, så jeg er litt utålmodig nå - har hatt alt klart lenge, sånn i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gøyt da!

skal bli spennende å se hvor mange av oss som faktisk får på termin dato! leste på nett oversikt over de mest sjeldne bursdagsdatoene og der var 29.april den mest sjeldne!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har termin 29.april, jeg òg! Ikke lenge igjen nå -gleder meg! :D Hodet hadde ikke festa seg på forrige kontroll, men skal igjen 14.04, så da blir det spennende å se! Formen er fortsatt bra, har en del nedpress og litt kynnere når jeg går og så begynner jeg å bli ganske sliten... men kommer nok til å savne sparkene i magen ;) Tenk nå kan ting skje når som helst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin 29.april!det begynner å nerme seg nå:)har en jente på 3år som gleder seg til å bli storesøster:)er så spent på om gutten kommer noe før siden jeg fikk litt prematur sist...men tviler egentlig på det.var på sykehuset i går å sjekket om hodet var festet,og det var det så og si med tanke på at jeg er andregangs,det var boret seg godt ned ihvertfall,så da er det ingen fare hvis vannet går!lykke til jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...