gep68 har fått jenta:-) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har ei lita jente på 4mnd og 6 dager:-),og hun har enda ikke begynt å le. Guttene begynte rundt 3mnd husker jeg. Noen andre som har opplevd dette? Hun er ellers i kjempe humør og smiler og babler hele dagen,men jeg savner den lille latteren.
The most famous Ludder Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Du har nok blitt kjedeligere med årene, haha...
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Hold kommertarene dine for deg selv hvis du ikke kan svare på det jeg spørte om.
The most famous Ludder Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Huff da, litt overgangsalder på gang her? Hehe... Jeg skal svare da: Nei, jeg har ikke opplevd det, gutten min holder på å le seg ihjel av sin supermorsomme mamma ;-)
Julie Angelica:) Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Flotte svar du får over her må jeg si! Dem håper jeg du overser! Det er så individuelt når dem begynner å le, så jeg tror ikke du skal bekymre deg så mye:) Men om du er bekymret, så kan du jo høre med helsestasjonen? Sånn at du blir litt rolig selv mener jeg. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Gutten min ler først nå, og han er 5 mnd. Han ler ikke ofte, men iblant. Jeg har ikke vært bekymret for det...men jeg er førstegangsmor og har ingen å sammenligne med. Noen ler fortere enn andre, sånn er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå