Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Er det flere her som har ungen i bhg når de er under ett år? Evt hvor gammel er de? Lurer på om jeg skal ha jenta mi hjemme i stede. At det er alt for tidlig...Hun er 8 mnd, men prematur. Velger å være anonym pga jeg blir sikkert å få en del pepper:-/
Bærta å babyn Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har også mini på 10mnd hjemme, men blir bhg fra høsten av. da er han ca 14 mnd. Syns du godt kan gå hjemme med jenta di. :-D kanskje ta henne med til plasser der hun kan treffe andre barn, evt en dag for uka i bhg/dagmamma litt senere så hun får treffe andre barn. hvor lenge hadde du tenkt å være hjemme med henne?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Har tvillinger, så derfor hun er i bhg. For å få avlastning. Men det var når hun krevde en del. Det gjør hun ikke nå lenger. Hun trenger litt ekstra stimuli og får fyso to ganger i uken. Det var en prøve periode å ha henne i bhg. Men nå vil jeg ha henne hjemme, å trene henne selv. Men får litt dårlig samvitighet, har jo fått så god kontakt med hennes assistent. Jeg blir hjemme til aug i hvertfall vil jeg tru.
stvgr_mamma Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 var meningen at vår skulle i barnehage ved 8 mnd, pga jobbsituasjonen vår, men fikk ikke plass så vi er heldig og har fått dagmamma istedet.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Syns det stiller seg litt annerledes hvis man trenger avlastning. Hvis du HI har tvillinger og har behov for avlastning og har spesielle behov syns jeg du skal ha jenta di i barnehagen med god sammvittighet. Kan jo heller ha henne der noe mindre innimellom. Det er viktig å ha krefter til den andre ungen og ikke minst deg selv og. Ikke bare bare med barn som krever noe mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå