Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Fsnt ut at det er på tide med en slankekur....Er 2,5 mnd siden fødsel nå og syns at det er på tide og bli kvitt eksta fettet!! Vuderer et medlemskap i vektklubb.no, noen med erfaringer der i fra??? Eller noen som har noen geniale slanketips???
MrsMayer ♥ Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Eneste som hjelper er riktig kosthold og trening.. kjedelig, jeg vet.. Ellers har jeg prøvd reductil som jeg har fått fra doktoren og da gikk jeg ned og mistet søtsuget, men da må du være overvektig, ikke bare ha et par ekstra kilo.. Vektklubben på vg synes jeg er et kjempefint verktøy ihvertfall, jeg ble veldig overrasket over hvor mye usunt jeg puttet i meg og der får du en god oversikt og gode tips:)
ChellBell - har født! Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Vektklubb, no er jo sunt kosthold og trening! Så det funker det også. Jeg var medlem der med en venninne en liten periode. Det funket ikke helt for meg... jeg ble litt sliten og lei av å plotte inn ALT jeg spise, hvor mye jeg spiste osv... Vektklubben funker for mange, men jeg er ikke en av dem. Jeg fikk en kostholdsplan satt opp av en personlig trener og det gjorde susen for meg! Hvis ikke kan jeg anbefale å spise mat med lav GI - det funker også kjempe bra og er veldig sunt og godt for kroppen.
Nå kommer nr. tre Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg vil anbefale å telle karbohydrater. Det vil si at du ikke skal spise brød, pasta, ris, poteter o.l. Jeg gikk ned ca. 10 kg på 7-8 uker etter nummer to. Og ble stående også på denne vekten etter at jeg begynte å spise vanlig igjen. Jeg telte 60 gr. pr. dag. Altså man teller antall gram pr. 100 gram vare. Få tak i en tabell som viser karbohydrat innhold, finnes på nettet, og begynn å tell ! Hvis du syns at 60 gr. er lite så kan du telle 100gr. Lykke til!
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Det er jo sunt kosthold og bevegelse/mosjon som gjelder om man skal ned i vekt. Men jeg anbefaler på det sterkeste Grete Roede kurs. For meg fungerte ikke det å slanke seg kun på egenhånd. Måtte ha noen som "dro meg i øra" og fulgte meg opp. Fungerete veldig bra og har klart å holde meg stabil på egenhånd etter kursene også (gikk på 2stk) Anbefaler det på det varmeste! Lykke til ihvertfall
bambi&bamse Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Det kommer ann på hva som er grunnen til at du vil slanke deg! Er du overvektig pga feil matvaner eller ligger der andre ting bak? Der finnes et utall av kurer og dietter, men vi er alle forskjellige og noe funker på deg men ikke på en annen. Vist du er overvektig og det er pga høyt inntak av karbohydrater, så anbefaler jeg på det sterkeste og kjøpe boken til Anne Lystad. Det er lav karbo "diett" Men jeg skal love deg at den funker og du kommer ikke til og være sulten Ønsker du å slanke deg bare for og gå ned noen få kilo så er kansje Grete Rohede bra for deg. Men kansje du bare trenger og stramme opp, og da må du finne et fitnes senter og trene mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå