Monajenten Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 21,5 (skumring) *gliser over min gode humor*
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Såklart mayaya! Siklus, jada masse rart! Men det er det bare du som vet:-O
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Grrrr..dustesiklingsen! Skulle jo bare være skikkelig morsom og henge meg på den interne opplysningen med fløylesgrøten da...... *rynker på nesen OG øyenbrynet*
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg vet. Men det er så hemmelig informasjon - at du ikke aner. Jeg er så sliten òg:(
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 hehe, det blir ikke like gøy når du må forklare nei:-)
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2008 Sukk nei, dette ble jo bare dritteit:-/ *leker modde og sletter tråden*
Gjest Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Hvorfor vil dere slette en tråd Monarotten min lagde til meg?
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2008 Fliiiinke mayaya :-D :-D :-D Siklus, det ble jo bare en teit tråd! Her prøver jeg å være dritmorsom liksom, men funker det? Å neeeeida:-/
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2008 Ja søren heller! Og jeg som trodde jeg hadde fremtid som komiker! *griner og graver meg ned i sanden*
Gjest Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Mayaya - akkruat nå føler jeg et hat mot deg grunnet din frekkhet. Monarotten; Jeg har trent i 5 timer i dag (ikke sammenhengende), jeg har jobbet med skolegreier, jeg har måttet gå i butikker OG jeg har tatt sol pluss mer til. Tror du jeg orker å være morsom da?
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 7. april 2008 *monarotten trekker tilbake morsomhetene og bøyer seg i støvet for siklevakrings sin hektiske dag og flinketrenesiklings* *trøster mayaya*
Gjest Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 "lei seg"? Kunne du kanskje tenkt på før du kom med slike frekkheter da. Takk monarotten. Jeg har hatt latterkrampe så mange ganger i dag, at jeg har seriøst vondt i magen. Da tåler jeg ikke flere morsomheter. Ikke har jeg vært flinketrenesiklings - jeg har vært trentformyesiklings. Det er ikke flinkt.
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 7. april 2008 *vifter strengt med pekefingeren* Må ikke trene for masse da, det er ikke flinkt nei! *sende over noen treningstimer til monarotten* Jeg har rocket i dag, jeg:-D (såklart, siden jeg rocker hver dag;-)) Liker ikke å bli holdt utenfor morsomheter!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #21 Skrevet 7. april 2008 Nei, men jeg sender over noen treningstimer til Monarotten, så da er alt bra;-D!! Rocker'n min;-) Nei, skjønner det er lite trivelig å bli holdt utenfor morsomhetene. Tingen er bare det at jeg hadde først latterkrampe på dansingen - hva skulle du gjort der?? Også senere med noen venninner (det er sannelig ikke min feil at du ikke har flydd ned hit for å være på besøk...) Så du kan ikke klage! Nå må jeg legge meg med masekråken min:( Nighty-Night Rotta mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå