Gå til innhold

Kan noen si sin mening?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg har vært sammen med typen i ca 1 og et halvt ¨år og nå venter vi vår første lille. Han vil ikke ha baby, han vet så vidt når jeg har termin, han spør meg ikke om hvordan jeg har det. Han har heller ikke kjent babyen sparka (er nå snart i uke 27)

Han vil rett og slett ikke ha noe med den og gjøre.. Han virker mer og mer uinteresert i meg å..

Jeg lurer da på om det er verdt å samle på en fyr som ikke vil ha noe med ungen og gjøre?

Har jo et kjempe håp om at alt vil fikse seg når ungen kommer..

 

Noen som har vært i samme situasjon? og hvordan gikk det til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...

Ikke enkelt dette!;(

Men ble dere gravid ved et uhell? har du visst hele tiden at han ikke ønsker barn med det samme?

Skjønner at han blir oppgitt og lei, og mister litt interesse hvis han absolutt ikke er klar for å bli pappa... Men selvfølgelig er det veldig vondt for deg..

Husk at dere må være 2 om det, om en har veldig lyst på, og den andre ikke, så er det ikke sikkert det går så bra...

Tror likevel hjertet han smelter når h*n kommer til verden og ser bedårende opp på pappan sin;)

Men da kan det jo hende det ikke fungerer mellom dere 2... Er umulig å si hvordan ting vil ende.... Men vil ønske dere mye lykke tiL!;)

Prøv å ikke gi opp enda, men gi han litt plass og tankerom, så kanskje det kommer seg da?;)

Det var de beste "rådene" jeg hadde, har desverre ikke vært borti det selv, så håper ikke du ble skuffet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært i samme situasjon, men vet av erfaring at mennesker ikke forandrer seg ved et trylleslag, verken når de får barn eller ved ev. giftemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn forandrer seg når barnet er født. Det er som om barnet ikke eksisterer før de kan se det med sine egne øyne.

 

Vi kvinner har et helt annet syn på det fra dag en.

Ønsker deg iallefall alt godt. Ikke gi opp enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte sånn at menn ikke helt klarer å forstå at det finnes en baby før den kommer ut, men jeg synes det er rart at han på en måte overser deg også.

Vi ble gravid ved et uhell kan du si, var ikke klar verken jeg eller han. Typen min var ikke så veldig opptatt av magen, men han brydde seg jo om meg!! Han elsket jo meg uansett! Sakte men sikkert nærmet han seg magen også og farsfølelsen var på topp den dagen gutten kom ut:)

 

Jeg kan forstå han føler seg i en situasjon han ikke har kontroll over, men han må bare innse at han skal bli pappa, at han var med på å lage et barn krever også at han tar konsekvensene! Han burde iallefall vise deg mer omsorg, du er jo den samme dama, og enda mer viktig og spessiell siden du bærer fram deres barn!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Huff, nei en slik fyr ville jeg ikke hatt som omsorgsperson for mitt barn, aldri i livet! Kvitt deg med han og finn deg en skikkelig kar som kan ta omsorg for deg og barnet ditt.. Eller få barnet alene :-)

 

Folk forandrer seg ikke uten videre. Naivt å tro noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...