Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Nå er snuppa blitt 6 mndr og vi har begynt å gi henne velling. Har laget den av morsmelk, men nå vil jeg begynne å lage grøt. Da må jeg ha MME, ellers blir den så tynn. Ammer heller utenom. Men hvilken type MME er best, da?
mayaya Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 vi har kun brukt småfolk. Mini får mme en gang pr dag når jeg jobber.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Takk for svar, Mayaya. Noen flere?
ana baroma Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Vi bruker collett, det er den hun liker best, og ikke gulpa av når hun var mindre.
Potetstappe Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Vi bruker NAN. Hadde en liten periode der hun gulpet mye, så HS sa vi kunne prøve en annen type, å se om de hjalp. Begynte da med Hipp, men da syns vi det luktet forferddelig av munnen hennes! Vi prøvde med nann igjen, og hun har ikke gulpet siden. Så vi er veldig forbøyd med den
line_n & sara Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 vi bruker hipp, prøvde m nan, men det gikk dårlig med magevondt! gir en flaske om dagen, og ikke no gulp eller rar lukt!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 vi brukte Nan og var veldig fornøyd med den. mini gulpet aldri.
Blue Lady Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Til Lucas brukte vi Collet, fordi den inneholder Omega3, og han tålte ikke tran, så da var den perfekt. Mina får av og til mme, da gir vi henne Hipp, det er den minste pakningen, rett og slett.
anine&bollene Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg har alltid brukt Collett, og synes den er best. Jeg har også prøvd Hipp, men synes den er dyr i forholdt til hvor lite den inneholder, og den er litt mer avansert å lage. Med Collett trenger du bare og varme opp vannet i vannkoker, og så tilsette pulver- enklere blir det ikke!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Vi bruker NAN 1, rett og slett fordi vi kjøpte noen sånne ferdigblandede for å se om han godtok det. Siden han spise og var glad - har vi ikke byttet merke. Vet ikke hvilken som er best, men jeg er jo tilhenger av økologiske produker da - og hadde nok valgt det om jeg skulle valgt på nytt. Kanskje vi prøver det senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå