Bærta å babyn Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 .. men egentlig ikke... har en liten tass på 10 mnd nå. men vet ikke hvordan rier kjennes ut.. så lurer litt på det =D :-P
Gjest Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hi - hi, ja... Det kjennes som om om du har et bredt belte rundt livet og underlivet, som en kjempe strammer møkkhardt. Ta en menstruasjonssmerte og gang opp 100 ganger, ihvertfall. Du svetter, skriker, kaster opp og besvimer av smertene. Veldig artig;-P men man kjenner jo at man lever da... Digger ikke smertene, men har vært gjennom det 2 ganger uten smertestillende. Kan nok klare det en gang til. Føler seg TOTALT DRONNING senere da!
Puncky med nr tre i magen Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Tja... det er ikke godt, det er i hvertfall sikkert! Det er litt forskjellig hvordan man opplever det, men for meg så starter det som menskramper. Det tar seg mer og mer opp og blir tettere og tettere. De blir harde og vonde etterhvert og mange har stort behov for å bevege seg. Hos noen sitter det mest i ryggen, andre i magen. Jeg hadde begge deler (heldige meg...) Det er værst rundt 7-8 cm, det er rett og slett jævlig!
Bærta å babyn Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 så jeg har ikke gått glipp av noe?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg har født tre barn og har hatt planlagt epidural alle tre gangene. Aldri i verden om jeg ville født uten noe smertestillende!!! Har vært livredd for fødselsmerter siden jeg var jenteunge, så jeg insisterte på at jeg måtte få epidural så tidlig som mulig i fødselen. Og jeg angrer ikke på at jeg tok det. Jeg har kjent rier, tidlig i fødselen, men når riene ble vonde fikk jeg epidural så jeg har blitt spart for de enorme smertene! Aldri i verden om noen hadde fått overtalt meg til å føde uten smertestillende!!!
Lykkekløver Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Nope...!!! Trodde jeg skulle daue av smerte!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Du har vel egentlig ikke det, hi-hi. Men med en god jordmor og masse støtte så kan det klares.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Det er ikke godt nei. Det er desverre ikke alle av oss som kan bestille smertestillende heller og noen av oss måtte da føde uten noe som helst, ikke alle ved valg. Men tar sjansen på en fødsel til jeg tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå