piami Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 I morgen tidlig skal jeg til min annenhver ukentlige ul på sykehuset og jeg gleder meg faktisk veldig:) Sist var vesle nurket som en liten sprellegutt eller jente:) Så utrolig rart når de er så små!! ( 14 uker) Men, som flere her inne har påpekt så føler ikke jeg meg heller gravid.. Gjorde ikke det med mine to andre barn heller så det er forsåvidt ikke noe nytt. Men etter en MA og to SA så er blir man jo spent, redd, nervøs, håpefull osv osv.. Ønsk meg lykke til:))
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Lykke til i morgen:) Må fortelle oss hvordan det gikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå