Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen tidlig skal jeg til min annenhver ukentlige ul på sykehuset og jeg gleder meg faktisk veldig:) Sist var vesle nurket som en liten sprellegutt eller jente:) Så utrolig rart når de er så små!! ( 14 uker) Men, som flere her inne har påpekt så føler ikke jeg meg heller gravid.. Gjorde ikke det med mine to andre barn heller så det er forsåvidt ikke noe nytt. Men etter en MA og to SA så er blir man jo spent, redd, nervøs, håpefull osv osv.. Ønsk meg lykke til:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen:) Må fortelle oss hvordan det gikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...