Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Nå er jeg vel hjemme igjen etter en litt spennende tur til sykehuset. Legen som sjekket meg kunne konstatere at jeg ikke har lekket fostervann og at alt står bra til med babyen i magen =) Han sjekket anatomien også, og sa at alt var bare bra. Vi fikk se en vakker profil og et lite hjerte som slo som bare det =) Legen kunne ikke forklare hva som skjedde i går, men sa det er en mulighet for at det var noen væskefylte kjertler i skjeden som tømte seg. Videre fikk jeg beskjed om å ta kontakt igjen dersom jeg mistenker vannavgang igjen. Så måtte vi ta en tur innom en litt bekymret bestemor to be før vi kunne reise hjem =) Måtte jo roe ned henne igjen før natta =P Så.. Kort oppsummert så er alt bare bra her i gården =) Takker for mye og god støtte fra dere alle =)
Underveis --> Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Det var jo bare supre nyheter da, og ikke minst bra at du bare kunne ta kontakt igjen. Kan tenke meg at man blir litt redd for å bli sett på som overhysterisk og redd for å bli avvist slik at man ikke tar kontakt neste gang. Og selvfølgelig kjempeviktig å sørge for at bestemor sover godt i natt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå