`Prinsesse Vilikke` Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg savner gravidmagen noe helt enormt. Nesten så jeg har fått en liten sorgreaksjon på at den er borte. Koste meg så veldig med den. Fødte nesten fire uker før termin og føler at magen ble "tatt" fra meg før jeg var mentalt klar. Dette var antageligvis siste gang jeg var gravid.... Flere som har hatt samme følelser som meg? Føler jeg er litt egoistisk. Bør jo bare være lykkelig for at alt gikk bra med oss.
Amonym i dag Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer med nytt familiemedlem:) Følte det ikke på samme måte, men ville bare si at magen har jo vært en del av deg i (ditt tilfelle) i 8 mnd, så det blir jo rart når den er borte. Men tenk bare på hvor heldig du er som har fått en velskapt baby, som har ligget godt i magen i 8 mnd, men som tydeligvis følte seg klar for å komme ut å møte dere:-)
`Prinsesse Vilikke` Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Mulig jeg syns det er litt overveldende å ta meg av den lille også. Var lettere når han lå trygt i magen.
Amonym i dag Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Ja, ikke sant, Karen79? Det blir plutselig så virkelig når han faktisk har kommet ut og er helt avhengig av deg:) Lykke til med gutten og kose deg masse i barselstiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå