mosegrisen Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Man kan på det nuværende tidspunkt ikke ta denslags henvendelser opp til vurdering:) Om man bor i magyarenes land bør man skjule det godt...
Patetica fåkksi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Ja, så du skjuler det - liksom?
Patetica fåkksi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Magyar høres forresten helt fjongt ut, jeg så en film på Magyar her om dagen - helt til jeg ga opp. Fader hvilken film var det igjen...en jeg har på DVD og forandra språket på.. var det Oceans 13 kanskje?
mosegrisen Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hehe, ryktet skal ha det til at de dubber alt de kommer over til et språk som 10 mill mennesker snakker og som ingen andre forstår:) Hvordan visste du hvor palinka kommer fra?
Patetica fåkksi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Uttalen på skrivinga di er så ungarsk, liksom. Nei, skal vi si at jeg åpna wikipedia og skreiv Palinka? Det kom noe om Romania og (tror jeg).
mosegrisen Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 så szofistikert:) Skal ikke se bort fra at jeg er sigøyner da... Kanszkje jeg skulle ungarifiszere szkrivingen min...
Patetica fåkksi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 Har dem mange sauer i Un-garn?
mosegrisen Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Ja, FN har sponset landet med flere millioner sauer som kommer i blått og hvitt. De er storprodusenter av ullklær til humanitære artikler som pledd og sokker.
Patetica fåkksi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2008 Jeg vil gjerne ha en blå sau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå