Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Skjønner virkelig ikke at MØDRE faktisk sitter her inne og slenger dritt!! HELT utrolig..... Hele dib har blitt sånn "mobb-mest" side. Trives mindre og mindre her inne, er et liiite hårstrå fra å slette hele profilen min. Går det virkelig ikke ann at man skal ha det hyggelig her inne? Er man NØDT til å erte og mobbe folk..? Trivdes jo så godt her før. Og trivdes enda mer på bim. Ta dere selv i nakken og skjerp dere, gjør dib til en hyggelig plass å være! Skremmer jo bort nye folk som kommer hit.. Velger å være anonym nå, blir sikkert bare "hengt" ellers.
Sol + spire Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg er så enig. Det virker som at de fleste her inne har det såpass kjedelig at de må rakke ned på andre. Jeg er også lei av dette. Synes også at bim var koseligere.
pablo Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Ja , veldig dumt. Skrev et innlegg her om at folk måtte være mer hyggelige. Hvis det er noe de " dumme" syns er teit så ikke les. Eller svar dumt
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Anonymknappen er vekk på krangle, så dette var jo ikke akkurat overraskende.
surprise!! Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 er ganske ny her og er overrasket over hvor mange mødre som oppfører seg som hormonelle ungdomsskolejenter.... ikke akkurat hyggelig stemning her..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 ER så lei all dritten her inne. Glad jeg skal over på 1-2 år nå, er lei av ammedebatten. Ammet ikke selv, men er dritlei av folk som ikke klarer å oppføre seg, eller har folkeskikk!
The most famous Ludder Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Hm, hva skjer? Jeg har vært borte i 3 dager og likevel sitter dere og klager over mobbing? Er det flere mobbere enn meg her altså? Interessant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå