eagle Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vet at voksne ikke får penicillin ved øre- og halsbetennelse,men får barn det? Jenta på snart 4 klaga ovr ørevondt i kveld og måtte få paracet og nesespray før hu sovna,redd det kan være ørebetennelse da. Hva kan jeg gjøre for at natta skal bli best muig for henne?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Junior fikk penicillin når han hadde ørebetennelse hvertfall.. God bedring til snuppa di!
eagle Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Ok,da skal jeg ringe legen i morgen hvis det fortsatt er vondt. Forundrer meg ikke om det var en unnskyldning til å sitte opp litt ekstra på fanget til papsen å kose..... Men hun var sutrete da,så vi får se hva natten bringer............
herethereandeverywhere<3 Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Bygg opp sengen så hodet kommer høyere. Det sprenger mer når man ligger flatt... I utgangspunktet gis det visst ikke antibiotika for ørebetennelse lenger, men vi fikk det til vår yngste i fjor. Det hjalp ikke stort, men dog ;-) Nesespray, paracet, varm olje i øret (lindrer der og da i allefall) - kan også hjelpe med varme kluter, også å bygge opp sengen... Dette pleier å hjelpe litt :-) Lykke til og god bedring!
eagle Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 He,he ser ut som jeg mangler noen taster på hovedinnlegget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå