selfangerkjerringa Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Monajenten: takk for pengetreet, ser ut til at de har fått frukter på den avleggeren jeg sendte til skatteetaten.
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Hehehehehehe ja DA så! Informere om hjemflytting neste gang, takk! Selfangerkjerringa, så BRA!! Akkurat det samme skjedde med meg! Er godt fornøyd med årets avling!
mayaya Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 *også fornøyd med pengetreet. storfornøyd!* Sendte jeg ikke flyttemelding til bergen? hæ? hæ? hæ?
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Nei visst faen gjorde du ikke det:-O Du fikk avleggeren du også ja?
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 Å faen igjen.........:-/ *gruble gruble* Neida, jeg fikk den.......av........hmmm.......... Ehhmmm....jah! Selfangerkjerringa sendte den videre!! Mhm, ja tenk!
mayaya Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 ho ho ho ho ho ho og når selfie besøker meg støtt og stadig, så er det i usa også da, eller? *ler*
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2008 Å jaaaaada, såklart er det det! I helikopteret sitt vel!
mayaya Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Stemmer det! Hun har jo privatkopter hun ja! *tenk å fly til usa i kopter da*
Monajenten Skrevet 7. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2008 Duhh, det er jo såklart superturbokopter da, tar bare tre timer:-D *optimistisk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå