Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 - Syke barn - Mørbanket kropp - Jævla frekke skatteetaten (Jeg skal vel for faen ikke få baksmell)?? - Husarbeid - Maling av hus
Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 At det siden jul har vær ÈN ledig leilighet med to soverom dit vi skal flytte. At vi ikke fikk den! De grammer seg i lokalavisa om at ungdomen flytter fra bygda. Og spesielt de med utdannelse. Ja, vel... her kommer vi, med utdannelse og hele pakka. Hvor skal vi bo?
6Ymamma Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Meg selv.... Klarer ikke å finne ut om jeg har lyst til å flytte tilbake til hjembygda eller ikke....FAEN blir gal av å tenke på det, får jo nesten ikke sove jo! Det er ikke så enkelt å flytte tilbake til ei lita bygd...som da har blitt mindre enn hva den var da jeg vokste opp!! Takket være den feile politikken til den %¤"!§/%#% ordføreren som har kjørt hele samfunnet på rææææv
The most famous Ludder Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Ingenting, jeg er glad! hurra! Hahaha...
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 -hybelkaniner som eter seg store som elefanter... -klesvask -klesvask igjen -rot og bøss -the most famous Ludder - for å være så glad-hurra, når vi andre ikke er der.......
WP-TLogPeanut Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Wow,jeg klarer ikke å komme på en eneste ting! Hurra
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Trønderske kjerringnek!!! de snakker styggt, feil dialekt, store romper og masse cellulitter:-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 nei...landets navlee:-) Du bor jo nede ved stortåa...ikke mye å skryte av der nede i alle fall:-)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Jo da.....masse her veit du=) Mindre med trøder kjærringkrek i alle fall=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 - lekser - lekser - lekser - lite søvn. - lang skole dag. - lite penger - at ett spesielt brev nekter å dukke opp i postkassen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå