Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Ingen som er 20 eller 40 der, men så skriver de altså på TVNorge sin side at det damer i 20-årene og 40-årene. Hvordan forklarer de da at det er ei som er 27 i kategorien 20-årene, men ei som er 37 i 40-årene? Gir jo ingen mening.
Monajenten Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Helt enig med deg, det er helt teit. Bare for å lage mer spenning sikkert. Jeg ser ihvertfall på en som er 37 år, som en dame i tredveårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå