proud mama Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei! Vurderer og kjøpe inn hvite stoltrekk fra usa for å kle opp gamle samfunnshusstoler til å bli litt fine.. Dette koster en del selvsagt. Det jeg lurer på om noen her inne kunne tenkt seg å kjøpt inn slike stoltrekk selv? lurer på muligheten for å få solgt dem videre etterpå. hvor mange ville dere ha kjøpt og for hvilken pris? mvh
Dronningen! Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Det ville jeg faktisk ikke ha brukt penger på.... Men hva med et bredt sløyfebånd rundt ryggen?
proud mama Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Nei.. det koster den del for sånne, så muligheten for at vi skulle ha gjort noe sånt er litt avhengig om man kunne evt solgt dem videre senere. Selvsagt ikke til fullpris! funker nok dårlig med sløyfe.. stolene på samfunnshuset er av plast og mørk brune. Ikke fine i det hele tatt. En sløyfe villa nok bare ha trukket blikket mot stolene å jeg håper på å få stolene til å gå overens med alt annet;) men takk for innspill:)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg synes det høres ut som at det nesten vil være billigere å leie stoler fra et annet lokale/firma. Du kan jo forhøre deg litt rundt omkring, det må da være et marked for utleie av stoler og bord, på lik linje som for partytelt osv? Du kan jo være heldig og finne stoler som passer de øvrige fargene du har valgt!
proud mama Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 ja det var en god ide med å leie nye stoler! Problemet er at jeg har gode muligheter for å gjøre slik i den storbyen jeg bor i, men skal opp til nord norge der det er lite utvalg av stoltrekk til kjøp/utleie og utleie av stoler.. Måtte eventuelt ha lånt stoler fra et hotell.. får høre pris hos dem:)
Maritbrud Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hei Catkin Hvor i Nord Norge skal du holde bryllup?
proud mama Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 hei Maritbrud Vi skal vies i Harstad, men har lokalet i en liten bygd et lite stykke unna. Enn du da?
Vannmann35 Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Brune plaststoler er ikke særlig lekkert nei... Personlig valgte jeg lokalet veldig bevisst i forhold til det interiøret jeg ønsket meg, men det hjelper dere kanskje ikke noe - kanskje ikke noen andre muligheter/ lokaler? Er du nødt til å ha dette lokalet tror jeg at jeg ville sjekket E-bay, der får du stoltrekk helt ned til $5 stk. Sjekk http://home.search.ebay.com/chair-cover_Home-Garden_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40QQsacatZ11700 Finner du at dette blir for dyrt, så er en annen god idé å ta opp fargen i stolen på den øvrige pynten. For eksempel er brunt og gammelrosa nydelig sammen, samt brunt og turkis. Du kan jo f.eks. ha beige duker og gammelrosa lys og brune glassperler - det kan bli veldig lekkert :-) Tenk kreativt!
Vannmann35 Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Ser at linken ble feil. Riktig link er: http://home.search.ebay.com/chair-cover_Home-Garden_W0QQ_trksidZm37QQfromZR40QQsacatZ11700
proud mama Skrevet 9. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2008 takk for gode tips "vannmann31"!! Har nok ikke flere lokaler å velge mellom nei.. har funnet billige trekk på ebay ja, men det er frakten som koster! men har bare sjekket en plass.. går jo ann å sjekke andre inne på ebay å. skal ha fargen beige i brylluppet sammen med hvit å rød. beige/sandfarget og brunt går jo ganske bra sammen!
2prinserOg1engel Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Hei! Vi giftet oss 21.juni i år, og hadde det samme problemet som dere. Vi bestilte rett og slett hvite stoltrekk med hvite sløyfer fra USA..siden dollaren var så lav ble det ikke så altfor ille. Nå vet ikke jeg hva dere har bestemt dere for men dersom du ønsker kan dere leie trekkene våre. De passer de fleste stoler, kan sende deg bilde hvis du er interresert c",) -Mette-
mom-to-be Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 Firmaer som leier ut partytelt osv, leier også ut stoltrekk... Hvis du har noen av dem i nærheten.
supernint Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Mette! Jeg skal gifte meg om 14 dager og kunne gjerne tenkt meg å låne dine trekk.. Hvor mange har du, og hvilken farge? Hva skal du ha i leie?
2prinserOg1engel Skrevet 25. juli 2008 #14 Skrevet 25. juli 2008 Hei du! Det vil si 9. august? Jeg vet det er noen som skal låne de rundt den tiden men jeg husker ikke om det er samme helg eller den etterpå. La meg sjekke det i morgen. Vi har 120 hvite trekk med hvite sløyfer. Hvor bor du? Jeg bor ikke så langt fra Gjøvik.. Jeg kunne gitt deg nr mitt men ønsker ikke å legge det ut her. Du er kanskje mer dreven på dette enn meg, jeg har jo en profil her så det skal gå an å skrive private mld sikkert? Vi tar 2000 kr av de andre som skal låne det men da vasker dem de selv, dersom du vil at jeg skal vaske de tar jeg 3000 kr. (men det kommer litt ann på hvor mange du trenger, jeg tar selvsagt ikke 1000 kr ekstra for å vaske 30 stk c",) Du får selvsagt låne de hvis det ikke krasjer med det andre bryllupet... Jeg kommer tilbake så fort jeg vet c",)
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #15 Skrevet 25. juli 2008 passer trekkene til slike brune stygge plaststoler som er litt bred og ikke har så høy rygg? har du evt noen bilder og vise oss? =)
2prinserOg1engel Skrevet 26. juli 2008 #16 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har bilder jeg kan sende deg, men kan ikke du sende meg en direkte mld på profilen min? så får jeg mailadressa di c",) Vi brukte trekkene på sammenleggbare plaststoler, men jeg prøvde trekkene på slike røde stygge plaststoler som passer til beskrivelsen din og det funka det c",) men hvis du har mulighet til å gi meg målene på stolen så kan jeg sjekke det for å være helt sikker.
2prinserOg1engel Skrevet 26. juli 2008 #17 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har lånt de bort Lørdag 16.august men ellers ingen andre foreløpig c",)
Sweet caramel Skrevet 27. juli 2008 #18 Skrevet 27. juli 2008 Hei catkin, her er en link hvor du kan leie stoltrekk: http://www.brudepikene.no/nyheter_cms/2008/juni/hvite_stoltrekk_til_bryllup/22 Kan hende du allerede har fått hjelpen du trenger, har ikke lest innleggene du har fått. Men sender denne uansett, kom tilfeldigvis over den nå:-)
Brunetta23 Skrevet 28. oktober 2008 #19 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Mettis... Jeg er HELT ny og fersk på denne sidn . Du skjønnet at jeg skal gifte meg til Juni, har finni lokal, men trenger faktisk noen stoltrekk, har absolutt ikke tenkt å bruke lokalets stoler, de ser ikke ut. Jeg skal invitere rundt 200 gjester, du folklarer at du har 120 trekk, men d høres kanskje greit ut likevel, kan jo prøve å få tak i fler. Eller har du noen tips på hvor kan jeg finne sånne trekk til utleie? evnt. noen som har lik dine. men hvilket stoff har du på dem? Kanskje du kan vise meg hvordan de ser ut!!!!! Håper på svar.. Mvh, Brunetta
maskot Skrevet 22. januar 2009 #20 Skrevet 22. januar 2009 Hei sann, mettis! Har du fortsatt stoltrekk til utlån? Skal gifte meg 23.mai og på samfunnhuset er det stygge grønne plaststoler, skulle absolutt hatt hvite stoltrekk over! ;-)
klarferdiggå Skrevet 12. mai 2009 #21 Skrevet 12. mai 2009 Hei! jeg vil gjerne leie 80 stoltrekk! er det mulig? Mvh Sara
Hellabella Skrevet 7. juni 2009 #22 Skrevet 7. juni 2009 Hei Mette! Leier du fortsett ut stoltrekk? Vi skal gifte oss 4.juli og svært interessert i å leie alle sammen! Blir veldig glad om du tar kontakt!
karaas Skrevet 20. januar 2011 #23 Skrevet 20. januar 2011 Hei Mettis Leier du fortsatt ut stoltrekkene dine?? Vi ser litt rundt om på priser for utleie og kjøpe.. Hva tar du for utleie av 90 stoltrekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå