Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 deg fast i mine svar med små kvisete oppgulp:-) At du sitter her på den sure rompa di å lirer fra deg småsmygere så både fluer, husmidd og sopp rømmer huset er du lite tjent med:-) Jeg oppfatter det som at du sitter her å småflørter med en notorisk horebukk som meg og homofob.. bare for å si at jeg ikke er like sugen på deg som du er på meg:-) *smaaaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 De to har da slikket på hverandre i mnd.....hehe....=)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Og så jeg som trodde at yppert ikke likte blondiner...
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Dæven.....nå får du faen meg gå en tur på do selv å kose med deg selv, slik at vi slipper slike småspikkeri=)
pia_1 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 daniel28... Jeg tror yppert trenger et trøste brev fra morra si... Han virker litt på randen av noe )
Gjest Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Gi daniel en bolle da, så han roer seg med orddelinga.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 NEEEEEEEEEEI........................Småspikkeri.....!!!=)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Feil kvisegutt:-) småkvisete er hvis du har noen små kviser som henger nedover trynfjøla di!!! Små kvisete betyr at du er liten og kvisete!!altså ordeling!!! Slike romperyttere som deg burde holde seg til Donald...og PS.. det heter ikke "rompe ryttere":-)
danieI Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Hva er ordeling? Du er så dum! :-) Gammel og dum. Og trønder.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 jasså.. ser du holder på å hisse deg opp igjen:-) hør her lille venn, at du med dine småkongler i minipungen bør rulle inn den obsternasige kjeften din:-) Gutten min med Tourettes (etter sin far) skriver bedre norsk enn deg og har et mer voksent språk:-) han er bare 10:-) Når du lille venn blir gammel nok, så kan jeg sikkert lære deg noen sjekketrick osv... jeg ser du har sittet her inne et par år å sendt ut anonyme beundrerinnlegg til deg selv:-) Dette er ikke bra gutten min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå