Gå til innhold

Andre her som bruker mobilen også som almanakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.... jeg har funnet ut at jeg noterer såpass mye i kalenderen på telefonen at jeg egentlig ikke har bruk for noe bok å skrive i... NOen andre her som også har gått over fullt og helt til telefon? Eller bruker dere begge deler for å sikre dere i tilfelle tlf skulle streike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruken kun telefonen.. :o)

Skrevet

Jeg bruker både tlf og en kalender familien har på veggen. (";)

Skrevet

bruker bare mobilen =)=)

Skrevet

Jeg ble bare så overraska over meg selv her i dag... drev å noterte heftig på telefonen diverse avtaler, også er det liksom ingen avtaler som er skrevet ned i almanakken jeg kjøpte meg for en stund siden.... investerte i ny tlf som har utrolig fin lagringskapasitet.... Og jeg som ikke føler meg som noen "businessdame" er jo blitt helt hekta på teknologi... ;)

Men like greit egentlig...for mobilen er jo med overalt..så hvorfor ikke....

Skrevet

Jepp. Men må beg med en kalender i tillegg. Telefonen min døde akkurat og jeg missa helsestasjontimen vår ;-( Hukommelse er noe dritt!

Skrevet

Off,samma problemet her når jeg knuste tlf her for ikke lenge siden ...alle avtaler var jo lagra der :/

Skrevet

Anbefaler dere å synkronisere mobilen med et kalenderprogram på dataen. Dere kan også synkronisere telefonboka og lagre bilder og musikk.

Da slipper dere å miste alt om mobilen skulle bli ødelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...