Nilena Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Altså.... jeg har funnet ut at jeg noterer såpass mye i kalenderen på telefonen at jeg egentlig ikke har bruk for noe bok å skrive i... NOen andre her som også har gått over fullt og helt til telefon? Eller bruker dere begge deler for å sikre dere i tilfelle tlf skulle streike?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg bruker både tlf og en kalender familien har på veggen. (";)
Nilena Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg ble bare så overraska over meg selv her i dag... drev å noterte heftig på telefonen diverse avtaler, også er det liksom ingen avtaler som er skrevet ned i almanakken jeg kjøpte meg for en stund siden.... investerte i ny tlf som har utrolig fin lagringskapasitet.... Og jeg som ikke føler meg som noen "businessdame" er jo blitt helt hekta på teknologi... Men like greit egentlig...for mobilen er jo med overalt..så hvorfor ikke....
Hyacinth Bucket Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jepp. Men må beg med en kalender i tillegg. Telefonen min døde akkurat og jeg missa helsestasjontimen vår ;-( Hukommelse er noe dritt!
WP-TLogPeanut Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Off,samma problemet her når jeg knuste tlf her for ikke lenge siden ...alle avtaler var jo lagra der :/
Gjest Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Anbefaler dere å synkronisere mobilen med et kalenderprogram på dataen. Dere kan også synkronisere telefonboka og lagre bilder og musikk. Da slipper dere å miste alt om mobilen skulle bli ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå