mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hvis vi får igjen på skatten jubler vi og får vi baksmell er vi sure. Vi oppfører oss som det er penger vi får,slik uten videre og at det er penger vi må betale helt slik uten videre.I bunn og grunn får vi jo igjen våre egne penger og får vi baksmell så er det jo penger vi ikke har betalt,som vi skulle ha betalt. Tenker på det samme hvert år,men hvert år er jeg like rar når selvangivelsen kommer i posten.
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 He,hhe...så sant, så sant. Men det er penger spart, så gøy da:)
Penger Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Og for å toppe av den dummskapen trekker jeg alltid 50 prosent, uansett hva jeg tjener sånn at jeg skal føle meg styrtrik når skattepengene og også feriepengene kommer måneden etter. Så lurer vi oss i tillegg til å tro at det er halv skatt i desember, selv om det selvfølgelig bare vil gi oss entet større baksmell eller mindre tilbake. Molboene, jepp det er jeg..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 La,det er slik vi er,merkelig,men men det er jo sant,det er jo penger spart da.
Herkules Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Joa men baksmellen er ufattelig kjip og sure penger å måtte ut med sånn på en gang. Er ellers som regel så ajour at det havner i 0
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Ja,det er sant,i alle fall hvis det er mange tusen det er snakk om da.
-loui- Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 fikk tilbake 27.571, og får feriepenger pålydende 42720 + antageligvis full lønn i juni så det blir en bra mnd for min del:) har bestilt hotelweekend sammen med ei vennine for å shoppe litt:) hehe
Miss Misantrop Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Kos deg, syntes det er så morro å få igjen sånn jeg at jeg alltid planlegger det trekker derfor masse skatt, kos deg på tur. Ja da ja da, men selvbedrag er velbedrag..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 Kos deg på tur med venninne. Her blir det ikke noe særlig utskeilser i sommer,da vi har termin 10 august,men vi reiser på mange små turer nå,langweekner og slike ting,så skattepengene,går inn på sparekontoen vi har til feriereiser,så de blir nok ikke brukt før neste år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå