Gå til innhold

Jeg har født!


Sunshine med småtroll:)

Anbefalte innlegg

3 dager på overtid kom lille Elias til verden..Eller om det kan kalles overtid eller ikke vet jeg ikke helt da han kom til på mensentermin (28.mars) =)hehehe

Det startet dagen før. Satt på peppes å spiste nachos m rømmedressing og salsa.Fikk plutselig sinnsykt ondt i magen og det var jo naturlig å tenke på salsaen..hehe..men det var sånn annet ondt.Virket som onde kynnere, men jeg spurte samboer om kl for å være helt sikker og jeg begynte å ta tiden. 3 timer etter ble det bare værre så jeg ringte føden og dro nedover for å sjekke og joda..det var noe på gang der.De skulle egentlig sende meg hjem igjen,men da riene ble værre og værre så trodde de det her kom til å gå fort så jeg ble lagt inn. kl var vel ca 2230-2300 da vi kom dit.

Og for å gjøre en lang historie kort så endte alt med et hasteks da riene var for tette og gutten hadde en puls på 200. Måtte først prøve å føde nesten uten pressrier og med 7cm åpning mens legen var oppi å prøvde å dra ut ungen og brekke opp de resterende 3..Skal love dere at ingen smertestillende hjelper da!! Så kl 0645 ble Elias født med keisersnitt..ganske rart for det var det ondeste jeg noen gang har opplevd,men jeg hadde gjerne gjort det igjen=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff..dette var ikke godt å høre...Men glad alt gikk bra tilslutt...

 

Gratulerer så mye med lille keiseren=o)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...