Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Bare for å lage medisterkaker? Hva er egentlig en medisterkake?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Greit å oprettholde vekta til tjukkisene inne på DiB:-) Og det er ikke få:-)
danieI Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 og du er den feiteste av alle dryppie, din kvalme smultbolle der du sitter :-)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Fint oppsumert prekæs:) Og...mmmmm.....smultbolle (i homer stil)
Tally Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Poenget med medisterdeig er å lage mat som lukter godt, men som smaker pyton. Heldigvis er det bare en kveld i året at resten av familien (måtte loppene fra tusen kameler finne velbehag i deres armhuler) forlanger at jeg skal spise medisterkaker og medisterpølser. Pussig at det ikke er et generelt religiøst forbud mot medisterprodukter, det ville jeg ha innført i dag hvis jeg skulle skapt en ny religion.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Å, jeg elsker medisterkake!!!
Tally Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Oi, glemte å skrive at min antipati mot medisterprodukter kom etter førstegangstjenesten - i samme slengen som automatbrekninger når alt av innmat nevnes, og det samme gjelder for det meste av såkalt ferskfisk og alt av saltfisk.
Tally Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Og så har jeg lært at det meste går ned med nok saus og poteter.... :-s
børdi Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 medisterdeig er knallgodt,, Brukes til masse: medisterkaker kålrulletter som kjøttboller i fersksuppe, kjøttpudding +++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå