dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Var sikker på at den skulle komme i dag,men neida. UTÅLMODIG!!!! Håper hvertfall den kommer i morgen!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Ikke vi heller, jeg holder på å bli sprø.. AAAARRRGGHHHH
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 Ok.Synes "alle" har fått den jeg. Og "alle" får igjen masse,så da blir vel vi de som ikke får igjen... Har virkelig ikke peiling,så er sååå spente. Noen fikk jo allerede på fredag,så håper den kommer i morgen!.
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Jeg har forstått det slik at den kommer SENEST på onsdag.. Krysser fingre og tær for at den kommer imorgen!!!! Men det er som du sier, alle andre får igjen, og noen må jo betale restskatt også, så det er sikkert de som kommer sist.. ÆSJ..
Joikaboll@ Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Vi har ikke fått vi eller og veit fortsatt om mange som ikke har fått. Blir nok vår tur innen få dager. Utålmodig selv så håper på post i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå