Gå til innhold

Dere som spiller wow...utenom tema!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken server spiller dere på.. Og er dere horde eller alliance?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller ikke wow, men hvorfor er det utenom tema?

Skrevet

søren, Monajenten rakk det før meg.

Skrevet

Tenkte liksom at det ikke var så veldig mange som snakket om det her inne da :P

Skrevet

Men det er jo ikke utenom tema.

Det er jo debatter for alt mulig her, men skravlesiden er liksom for alt det andre da, så skjønner ikke helt at noe er utenom tema;-)

Skrevet

Nei skjønner hva du mener.. Sorry

Skrevet

Hehehe neida, ingenting å si sorry for;-)

Var en diskusjon her inne ang. dette tidligere i dag nemlig, så jeg måtte bare;-)

 

Her inne er ALT tema, også wow:-)

Har ikke tort å begynne å spille forresten, har skjønt det er meget avhengighetsskapende?

Skrevet

Hehe okei.. Visste ikke det jeg ;)

Ja, det er avhengighetsskapende.. :/

Skrevet

Jeg spiller =P

 

Spiller alliance på Terenas - eu

Skrevet

cool :D

Spiller på PvP Sunstrider jeg da..Horde vel og merke.. Hehe.. Har et par allies og da, men ikke noe seriøst.. Hvordan "rase" er du a??

Skrevet

Jeg er virkelig wow - nerd :P

 

har en 70 nelf hunter (ca main for tiden), 70 nelf rogue og en 70 draenei prest.

 

Raidet mye før men siste halve året har vært mere casual

Skrevet

WOW!:D hehe :P

Har en Undead Priest på lvl 21 og en Blood Elf Hunter på lvl 23 jeg da.. Høhø.. Ikke så mye og skryte av akkurat :P

Skrevet

Hehe, har spilt i 2 år da :)

Var mye syk en periode så ble mye spilling da, så jeg var ganske hekta en periode (sambo sin feil at jeg begynte å spille det).

 

Jeg og han spiller mye sammen, så vi sitter heller å spiller sammen når andre par ser på tv/film etter datteren vår har lagt seg=)

Skrevet

He he Sånn var det her også en tid, jeg og samboer på hver sin pc med wow. Ikke blitt så mye spilling på meg i det siste da.. mini krever sitt ;-) Starta sommern for snart 2år siden men har ikke kommet lenger enn lvl63 på høyeste hehe. Spiller på Quel thalas jeg da hovedsaklig alliance men titter bitte litt inn på horde også.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...