Grorüd.. Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hvilken server spiller dere på.. Og er dere horde eller alliance?
Monajenten Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg spiller ikke wow, men hvorfor er det utenom tema?
Grorüd.. Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Tenkte liksom at det ikke var så veldig mange som snakket om det her inne da
Monajenten Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Men det er jo ikke utenom tema. Det er jo debatter for alt mulig her, men skravlesiden er liksom for alt det andre da, så skjønner ikke helt at noe er utenom tema;-)
Monajenten Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Hehehe neida, ingenting å si sorry for;-) Var en diskusjon her inne ang. dette tidligere i dag nemlig, så jeg måtte bare;-) Her inne er ALT tema, også wow:-) Har ikke tort å begynne å spille forresten, har skjønt det er meget avhengighetsskapende?
Grorüd.. Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 Hehe okei.. Visste ikke det jeg Ja, det er avhengighetsskapende.. :/
Trollmor m/ trolljente Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jeg spiller =P Spiller alliance på Terenas - eu
Grorüd.. Skrevet 7. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2008 cool Spiller på PvP Sunstrider jeg da..Horde vel og merke.. Hehe.. Har et par allies og da, men ikke noe seriøst.. Hvordan "rase" er du a??
Trollmor m/ trolljente Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Jeg er virkelig wow - nerd har en 70 nelf hunter (ca main for tiden), 70 nelf rogue og en 70 draenei prest. Raidet mye før men siste halve året har vært mere casual
Grorüd.. Skrevet 7. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2008 WOW! hehe Har en Undead Priest på lvl 21 og en Blood Elf Hunter på lvl 23 jeg da.. Høhø.. Ikke så mye og skryte av akkurat
Trollmor m/ trolljente Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Hehe, har spilt i 2 år da Var mye syk en periode så ble mye spilling da, så jeg var ganske hekta en periode (sambo sin feil at jeg begynte å spille det). Jeg og han spiller mye sammen, så vi sitter heller å spiller sammen når andre par ser på tv/film etter datteren vår har lagt seg=)
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 He he Sånn var det her også en tid, jeg og samboer på hver sin pc med wow. Ikke blitt så mye spilling på meg i det siste da.. mini krever sitt ;-) Starta sommern for snart 2år siden men har ikke kommet lenger enn lvl63 på høyeste hehe. Spiller på Quel thalas jeg da hovedsaklig alliance men titter bitte litt inn på horde også.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå