Kakebakesøte Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Datteren vår er veldig pappadalt for tiden. Hvordan skal jeg gå frem? Jeg føler/tenker at det kanskje ikke er så smart å la henne få bestemme hvem som skal gjøre hva hver eneste gang (gjelder når pappan er hjemme selvsagt). Jeg har derfor sagt (et eksempel): Nå er det mamma som skal skifte bleie. Dette går hun med på etter en stund. Men altså; hvor mye skal disse småtassene (hun er 2 år) få bestemme? Er det galt eller rett av meg og _bestemme_ at jeg skal hjelpe henne med noe selv om hun vil at pappan skal gjøre det?
Hildemor fra vest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Heisann..Har selv en meget bestemt 2 åring og føler at det er viktig å sette standaren for hvem som bestemmer. Det er det vi voksne som gjør. Men kanskje *du* kan bestemme at pappaen *kan* gjøre det..he he;-)
Kakebakesøte Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg er helt enig i at det er vi voksne som bestemmer, men har en følelse av at "dalt" kommer på sidelinjen av dette igjen... Noen flere som har noen gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå