Gå til innhold

Hjeeeeeelp :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en skikkelig ekkel tørrhoste som kastet på meg i går kveld...hoster i et eneste kjør.Kribler og klør nedover i brystet,var desperat i sted og tok en allergitbl for å se om det hjalp ;) Så husker jeg man kunne smøre Mentholatum ett eller annet sted. Kjøpte det for en stund siden...haha...og nå ligger den her,men husker ikke hvor det skulle smøres??!!

På brystkassen,nedover halsen...hmmm..eller var det lavendel for vondt i ørene...

De jeg bor sammen med tror jeg er like takknemlig for svar....sikkert dritirriterende å høre på :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hostekuren er mentholatum under føttene :-)

ørebetennelse er lavendel på halsen

kjærlighetssorg er is i magen

bryukket ben er gips og en bedre middag!

God bedring fine du!

Skrevet

Åååå tusen takk :)

Da smøres det på her,hadde ikke sjanse å huske hvor...samboer foreslo under nesen :)...og selv om jeg ikke har kjærlighetssorg så hjelper faktisk is mot kribling i halsen,så jeg tar det også :)))

Klem til min reddende engel :)

Skrevet

God bedring.... Men var vi ikke enige om at det var nok sykdom på denne siden av sommeren da????

Mentholatum kan smøres under fotbladet eller på brystet:o))

Skrevet

Da kliner jeg litt på brystet også.....det er faktisk roet seg litt allerede etter fotsmøringa. Føler jeg hoster opp lunger,er støl i alt som er,og vondt i hodet av all ristingen :)

Jo, det var vi veldig enige om.....men hit ble bonusdatteren kjørt opp på tirsdag med omgangsyke og forkjølelse :( Snørra rant og nøs i ett,kastet opp halve natten.

Vi har heldigvis sluppet unna det,men minstemann ble forkjølet i helgen..skikkelig tett,så nå venter vi på ørebetennelseoppblomstring...grrrrr.... Og jeg startet i går kveld,men kun denne hosten.

Nå er jeg så lei sykdom og unger ;)

Men vi satser på at dette er siste runde :)))

Skrevet

Jepp, siste runde dette, helt sikkert.......

Skrevet

ungene kan sleges på finn.no og sykdommen blir du kvitt bare du kjører på med sterk nok kost... hva med den whitespriten fra tidligere i dag :-)

Skrevet

Jepp...legger dem ut hele hurven,eller limer dem fast på Toys r"us....og en skikkelig gjennomskylling med whitespriten bør ta knekken på bassiluskene.

Og hosten har roet seg,bare en og annen krampetrekning igjen...takker og bukker fra plutsestoremannen ;)

Nå klarer han å konsentrere seg om å skrive innlegg på pc før det stooooore kundemøte i London i morgen.

Hmmmm...kanskje jeg skal hoste masse så han ikke drar????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...