rosebuketten Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har vært i byen i dag for å kjøpe sandaler til tulla vår, men jeg får ikke tak i sandaler i str. 18. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i barnesko/sandaler i str. 18? Fikk tak i ett par sko, men sandaler de hadde i butikkene jeg var i startet på str 19, og de var alt for store.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg sliter med det selv da datteren min på 1 1/2 år har utrolig små føtter. Kjøpte et par sko i 18 og de er ganske store. Har ikke funnet sandaler.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 jeg har kjøpt scocs sko til min gutt på 8 mnd i størrelse 2/3 tror det tilsvarer rundt 19 i norske størrelser. de var veldig greie, han bruker dem når han kryper, henger faktisk veldig bra på foten, har også sånne sko til storebror på 20 mnd.
lillegutt mars o7 Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Lillegutt fikk Skofus-sko i str 18 til bursdagen.De har de på Skoringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå