sommermamma08 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei hei Lurte berre på om det va andre frå Bergen me termin i juli Hadde vore koseleg å blitt kjent med fleire rundt om!! Litt om meg: Jente/dame (?) 22 år, Gift, utdanna lærar til våren, termin 29.juli.. Kven er så du då? (=
Rorrimamma Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Bodd i bergen i 6 år, har en sønn på 4. men flyttet nettopp til Kvinnherad med min samboer jeg har bodd sammen med i 7 år. Er ofte i bergen pga familie og lege. termin 20 juli er født 1982. Er din dialekt fra lenger sør enn bergen? imponert over meg selv hvis jeg har rett! hehe.. er egentlig fra nordnorge forresten
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 heisann du:) jeg er en jente på snart 21, termin 17 juli.. meg og fire andre jenter på vår alder hadde faktisk treff i går, søndag.. det var kjempekoselig og du må bare vere med å joine en gang:) tror vi kommer til å flere treff så gøy som det var:)
sommermamma08 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Halloen "Termin i juli" Du har nok delvis rett ang dialekta mi... kjem litt meir nord i frå.. Men ikkje lenger nord en ytterst i Sogn og fjordane! So det med at eg ikkje e frå Bergen e heilt rett, men har budd her no i 5 år snart! (godt dialekta mi ikkje har blitt meir utvaska enn den allereie e...) Når e termindatoen din? Veit du ka det blir? Håpe du har ein fin dag i vårsola
sommermamma08 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Hei *Kristin* med gullet <3 So koselig med treff då! eg trur eg såg snakk om det her innpå bim, men hadde ikkje mulighet på søndag desverre.. Har veldig lyst å vere med ein gong.. E litt kjekt å møte andre i samme situasjon E det ditt første barn og? kordan synes du graviditeten er? *vårsolklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå