juni08&mars10 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 er det noen flere som har tenkt å melde seg på svangerskapskurs hos jordmorforeningen, men ikke kommer gjennom på telefonen? De tar den jo aldri:S
Jorunnn82 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg har vært på svangerskapskurs med Lillian Manger Rørosgaard. Les info på hjemmesiden www.mammasnart.no. Kurset kostet 980 kr og går over to dager. Anbefales:) Tlf.: 45 20 80 01 Hun kan også akupunktur. Ble kvitt halsbrann:)
Noah 21.05.08 :) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg ringte og meldte meg på i dag ( jordmorforeningen) fikk en lapp av jordmor med forskjellige plasser der de har svangerskapskurs. Vi skal den 26 april på sånn lørdagskurs. På lappen står det at de kan nås på tlf fra klokken 17-20. Har du prøvd å ringe rundt disse tidspunktene?
OhMyGod!!! Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 ok, tusen takk mista lappen min jeg nemlig :S hadde den oversikten jeg og... skal se om jeg får ringt i morgen da
Noah 21.05.08 :) Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Etter som det jeg fikk med meg var det få plasser igjen,så jeg hadde ikke ventet for lenge med og ringt. Lykke til
Slæsh84 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Eg va på sus på lørdag på kurset. D va kjempe bra kurs å anbefales enormt.. En kan ringe kun fra 17.00 på kverdagene fordi jordmødrene er på jobb før det. Bør bestille i god tid for d blir fort fullt....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå