Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med blande ?

Er vel ikke noe vits å ha mm oppi mme ? Da kan du vel heller bare amme først og så gi tillegg etterpå ? :)

Skrevet

Jepp, du kan blande er vel heller svaret du søkte etter:-)

Skrevet

Jeg pumper. Ammer ikke. Nå har jeg 100 ml mm. Men dette er for lite til et måltid. Kan jeg da ha mme oppi mm?

Skrevet

Jeg pleier også å pumpe meg, den melken jeg får ut om kvelden får han dagen etter.

Men som deg så er det ikke nok til et helt måltid, så jeg blander mm med mme.

Aner ikke om man ikke bør gjøre det, men jeg ser ikke helt hva som skal være galt med det. Har gjort det i flere mnd jeg og gutten min syns det er godt, uansett blandingsforhold :-)

Skrevet

Sånn å se ja..

Ja det er sikkert lurt, men jeg tenker litt på det er jo så viktig at mme tilsettes riktig mengde vann og sånn for at babyen ikke skal få vondt i magen eller noe..

Nå er jo ikke mm vann da, men det er jo tynnere.

Men går det bra så hvorfor ikke ? :)

Skrevet

Jeg gjør det, men det er fordi det smaker så annerledes av den typen jeg bruker så den må tillvennes. Bruker en for melkeallergi

Skrevet

Jeg blander mme for seg selv og har så oppi pumpemelken. Bruker ikke mm som blandevann. Det må da bli for fett om en bruker mm som blandevann?

Skrevet

Jeg så ikke noe problem med å blande de to, men ringte amme poliklinikk for å være sikker (hehe -ny mamma......) og de forsto ikke hvorfor jeg skulle blande de to, men sa at jeg skulle gi litt mm først og så mme. Hvorfor? Det fikk jeg ikke svar på......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...