Gå til innhold

Alle som har vært i Thailand! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan dere anbefale en småbarnsfamilie å reise?

Kom også med hotell og reiseselskap.

Håper på mange svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var plutselig på side 2 denne...

Skrevet

Vi har vært i Cha Am. veldig fint, og rolig. Men lite shopping muligheter. Ligger like ved Hua Hin, som er noe større.

Var også noen dager i Bangkok :)

bare spør om det er noe du lurer på :)

Skrevet

http://www.orkide.no/catalog.cfm?nSupplierId=75&nHotelNo=11150&nonlinecatalogueNo=11106

Det er linken til hotellet vi bodde på. Vi var der i 2002. så det jo noen år siden. utrolig fint hotell, med store familierom. kjempegod mat (ingen av oss ble dårlige). De ansatte ved hotellet var kjempehyggelige. Fikk god kontakt med noen av de, og fikk en stor rosebukett den dagen vi reiste. Må si jeg ofte tenker på hvordan de har det :)

Heldig du er som skal til Thailand!! :)

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Skal kikke på den linken.

Det som er det største problemet er at jeg faktisk ikke har peiling på hvor en bør reise. Må nok ha noen dager i Bangkok ja!! Er ikke så farlig om det ikke er så mye shopping, planen er shopping i Bangkok. :)

Skrevet

På denne linken kan du lese litt om forskjellige steder:

http://www.orkide.no/catalog.cfm?nOnlineCatalogueNo=382

Kjenner flere som har vært i Phuket, og alle har vært veldig fornøyd. Er mer turiststed enn Hua Hin / Cha Am. Og koster nok litt mer. men er sikkert endel mer tilbud for hva man kan se ol.

Det vi gjorde var å snakke med en som bodde rett over gaten, og kjørte taxi. Avtalte en pris på forhånd, og han tok oss med litt rundt om. Kikket på apekatter, elefanter osv. veldig koselig.

Er også veldig koselig å få med seg nattmarkedene. Da vi var i Thailand, var sønnen vår så liten at vi valgte å ta det med ro. kosa oss på stranden og slappet av. Skulle gjerne kjørt den ferien i reprise :)

Skrevet

vi har forhørt oss mye, å har no bestillt bill til cha am.. Skal bo på ett hotell som heter methavalai på stranda nesten..

hører mange som ikkje e fonøyr me krabi. puket, kao lak osv. bla fordi det e mye prostitusjon osv, nokka eg ikkje vil at mi lille jenta skal se.. det e åsså masse billigere i cha am, da det ikkje har tatt av helt me turisme der enda.. mamma å dem e stamgjesta der no, så no e det vår tur.. å må si at eg like bedre å ligge på ei strand der eg går opp av stranda å ser kor solsenga mi e, istede for at det myldre av folk..

vi skal å ta 2 daga i bangkok å shoppe, mens mamma mente at det va nok butikka i hua hin å det va bare 25 min unna med taxi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...