___ Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Dressen til datteren vår har fått en rift. Noen som har gode råd for reperasjon? Lim? Sykkelslangelapp? Regner med at dette ikke er første gang en reimadress får en rift. Sikkert noen der ute som vet hvordan man reparerer den.
rødhette* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg ville hørt med en butikk som selger dressene, hvis det er utvendig. Innvendig, bare sy.
___ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Det er utvendig. Ser ut som om hun har hektet seg fast i en spiker eller noe sånt. Får høre med butikken hvis ingen har mer konkrete tips.
rødhette* Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Mener å huske at da jeg var lita, hadde mamma en slags lapp å feste på regnbuksa mi. Vet ikke om man får kjøpt noe sånt, og klistre på?
___ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Mener jeg har sett noe sånt selv, men husker ikke hvor, eller om det er 20 år siden ;-), desuten er jeg usikker på om lappene kan brukes på annet enn rgntøy.
rødhette* Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Derfor jeg ville hørt med butikken, for å vært helt sikker
Mamma med to søte små Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Har du kreaktiv eller bernina i nærheten? De selger noen lapper som det er lim på, men hadde jeg vært deg hadde jeg brukt litt ekstra stofflim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå