Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 når begynte dere å gi deres små brød? hvordan gikk dere frem, og hva likte de? tenkte å prøve nå snart, men trenger litt tips
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Vi begynte da tulla var 6 måneder. Da var hun oppe i to fulle porsjoner grøt og tydelig nysgjerrig på brødskiva mi Jeg trodde på forhånd at jeg måtte legge de i litt melk for at hun skulle synes konsistensen og smaken var grei, men det trengte jeg visst ikke. Hun tygget med gommene og de to tennene hun hadde Her går det i mellomgrovt brød med leverpostei, kaviar, banan og prim. Er oppe i en brødskive nå (8 mnd). I begynnelsen lagde jeg bittesmå terninger, mens nå er de så store at hun kan prøve å spise selv.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 okei.. Jenta mi er 7 mnd nå, å spiser to porsjoner grøt om dagen,en morgen og en før leggetid, og banan eller andre fruktmoser til lunsj, og middagsglass til middag.. noen tips til når jeg kan prøve å legge inn brødmåltid, kan jeg kanskje bytte ut det første grøtmåltidet med brød, når hun etterhvert venner seg til brød?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå