3nydeligesmå Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Er det noen som har noe tips om billig og greit ståbrett?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Kjøpte på babyutstyrsforretning. Merke Brio, til 399.- Veldig fornøyd:0)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Kjøpte det der jeg kjøpte vogna jeg. TROR det kostet 399, kjekt å ha ihvertfall. For en 3,5 åring som har bestemt seg for å ikke gå, den går ikke.. hehe.. Men nå er hun 4,5 år og får pent gå til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå